Musicologica Brunensia (2/2013)
Jitka Bajgarová: Litoměřice jako hudební centrum severních Čech kolem roku 1900.
Česko-německé „Stýkání a potýkání“●
Martin Celhoffer: Systema v De institutione musica – propojení aritmetiky,
geometrie a hudby ●
Jozef Cseres: Hlas a gesto v operách Harryho Partcha a Johna Zorna ●
Aleš Filip: Maxův cyklus obrazových fantazií k hudebním skladbám ●
Petr Ch. Kalina, Zuzana Šalplachtová: Hudební aktivity Ukrajinců v meziválečném Brně ●
Jiří Kopecký: Co může slyšet naše ucho? ●
Lenka Křupková: Obraz publika městského divadla v Olomouci ●
Kateřina Smékalová: Hynek Bím – Sbírka duchovních písní z Vnorov ●
Lubomír Spurný: Mikrotonální Hába: Pět poznámek k Hábovu kompozičnímu stylu ●
Karel Steinmetz: Skladatel Jan Vičar a analýza jeho folklorního triptychu pro smíšený sbor●