Studia Paedagogica (1/2010)
Jiří Mareš:
Člověk a subjektivní čas●
Isabella Pavelková, Veronika Purková, Veronika Menšíková:
Časová perspektiva jako významný regulativ v lidském životě
a žákovské motivaci●
Markéta Filagová:
(Na)časovanie sa v materskej škole●
Petr Najvar, Světlana Hanušová:
Fenomén času v učení se cizím jazykům.●
Milan Pol, Lenka Hloušková, Petr Novotný, Martin Sedláček:
Profesní dráha ředitelů základních škol: od fáze profesní jistoty
k novým výzvám●
Irena Smetáčková:
Běžný den v životě žen a mužů – představy dívek a chlapců
o vlastní budoucnosti ●
Milada Rabušicová, Lenka Kamanová, Kateřina Pevná:
Čas a věk hraje roli: tři generace se učí v kurzech ●
Roman Švaříček:
Čas, vzpomínky a řečnické figury v rozhovoru●