Studia Paedagogica (1/2011)
Roman Švaříček:Funkce učitelských otázek ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy●
Zuzana Makovská:
Žákovské strategie při hledání odpovědí na otázky učitele●
Christoph Wulf a kol.:
Komunikační praktiky v rámci kultury školy: uplatňování kultury uznání a respektu●
Klára Šeďová:
Mocenské konstelace ve výukové komunikaci●
Peter Gavora:
Smelosť verzus ostýchavosť v komunikácii gymnazistov●
Bernd Hackl, Sandra Hummel:
Velikonoční prázdniny: co se lze ve škole naučit z řeči těla.●
Zuzana Petrová:
Interiorizačné a participačné aspekty pedagogickej komunikácie
v prístupoch inšpirovaných Vygotského teóriou.●
Tomáš Svatoš:
Pedagogická interakce a komunikace pohledem kategoriálního systému●