Studia Paedagogica (1/2019)
František Tůma, Petr Knecht: Akademický inbreeding jako rakovina vysokého školství, nebo nezbytnost? Přehled zahraničních výzkumů a implikace pro českou vysokoškolskou politiku ● Karla Brücknerová, Milada Rabušicová: Netradiční vysokoškolští studenti: charakteristiky a potenciál odloženého studia ● Vít Šťastný, Eliška Walterová: Vliv školy na využívání soukromého doučování ● Jana Straková, Jaroslava Simonová, Hana Friedlaenderová: Postoje odborné a laické veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání v kontextu obecných postojů k vnější diferenciaci ● Vlastimil Chytrý, Jaroslav Říčan, Dagmar Živná: Matematická výkonnost a metakognice žáků základních škol běžných, základních škol Montessori a žáků vyučovaných podle Hejného metody ● Kateřina Vlčková, Petr Květon, Stanislav Ježek, Jan Mareš, Kateřina Lojdová: Adaptace škály managementu chování a výuky na české podmínky