Studia Paedagogica (1/2020)
Irena Smetáčková, Veronika Francová: Souvislosti mezi vnímanou kvalitou vztahů v pedagogických sborech a syndromem vyhoření u vyučujících základních škol
● Kateřina Machovcová, Andrea Beláňová, Yvona Kostelecká, Marta McCabe: Rodičovské vnímání dětských potřeb a rozhodnutí vzdělávat doma
● Jana Majerčíková, Klára Urbaniecová: Prestiž učitelství v mateřské škole optikou subjektivní percepce učitelek
● Jitka Lorenzová: Motivace studentů a absolventů ke studiu oboru sociální pedagogika – mezi osobním rozvojem a službou?
● Karin Huťťová, Júlia Halamová: Efekt tréningu zameraného na emócie pre sebasúcit a sebaobranu pre žiakov s ľahkým mentálnym postihnutím
● Martina Šmejkalová, Martin Chvál: Řešení úloh z morfologie češtiny žáky 4.–9. ročníků základních škol
● Jana Obrovská, František Tůma: Přísliby a výzvy vícemístné etnografie ve výzkumu diverzity v pregraduální učitelské přípravě
- Publisher: Masaryk University Press
- Language: Czech, English, Slovak
- Publication year: 2020
- Department: Faculty of Arts