Studia Paedagogica (3/2021)
Tereza Češková: (Klíčové) kompetence v českém vzdělávání: Proč si navzájem nerozumíme? ●
Ondřej Papajoanu, Hana Voňková, Kateřina Vlčková: Motivace k učení se angličtině ve vztahu ke známkám a studijním aspiracím u žáků základních škol ●
Klára Šeďová, Barbora Nekardová, Katarína Rozvadská: Výzva, nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů ●
Oto Polouček, Jiří Zounek: Vzdělávací systém a československá verze přestavby (1987–1989): analýza, kritika a návrhy na reformy v kontextu ideologie a krize ●
Zora Syslová, Eva Nováková, Veronika Najvarová: Vliv věkového uspořádání tříd na edukaci v mateřských školách ●
Petr Soukup, Petr Trahorsch, Vlastimil Chytrý: Míry věcné významnosti s intervaly spolehlivosti a ukázky jejich využití v pedagogické praxi ●
Daniela Šimková: Co budeme dělat zítra? Pokusíme se přežít! Vzdělávání doma v době koronavirové pandemie z perspektivy matek
- Publisher: Masaryk University Press
- Language: Czech, English, Slovak
- Publication year: 2021
- Department: Faculty of Arts