Studia Paedagogica (3/2022)
Klára Šeďová: Čas na změnu ● Jan Slavík, Kateřina Dytrtová, Ondřej Hník, Lucie Jakubcová, Alena Nohavová, Veronika Rodová, Věra Uhl Skřivanová: Klíčová kompetence (nejen) pro umělecké obory v evropském kurikulu : analytické vysvětlení ● Markéta Filagová: Základná škola ako perlorodka : prípadová štúdia prevzatia a spracovania národného testovania školskými aktérmi ● Marek Bula, Jan Nehyba: Charakteristika a efekt programů na podporu well-beingu ve vzdělávání adolescentů : přehledová studie ● Renata Mlčáková, Jaromír Maštalíř, Kateřina Lukášová: Hodnocení čtení písmen s využitím metody TETRECOM založené na technologii eye tracking u začínajících školáků v základní škole a v základní škole logopedické ● Hana Voňková, Ondřej Papajoanu, Martin Boško: Heterogenita ve způsobu odpovídání na dotazníkové položky u českých žáků v PISA 2012 : analýza dle kraje, typu a velikosti školy ●
Radka Smith Slámová: Nesouzníme s "běžnou školou": rodičovská volba základní školy v kontextu souladu rodinného a institucionálního habitu
- Publisher: Masaryk University Press
- Language: Czech, English, Slovak
- Publication year: 2022
- Department: Faculty of Arts