Studia Paedagogica (3/2016)
Dominik Dvořák, Jan Vyhnálek, Karel Starý:
Tranzice a transfer ve vzdělávací dráze: longitudinální studie rizikového žáka●
Irena Kašparová, Marie Láníková:
Centralizovat, nebo rozvolnit? Analýza diskuse o individuálním vzdělávání
na půdě Poslanecké sněmovny ČR optikou teorie modernity Petera Wagnera●
Andrea Preissová Krejčí, Martina Cichá, Jana Máčalová:
Redukcionistické chápání multikulturní výchovy na českých školách●
Petr Sucháček:
Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování
u studentů učitelství přírodovědných předmětů ●
Anna Římánková, Martin Sedláček:
Vybrané strategie podvádění žáků a autoregulace učení ●
Jiří Zounek, Michal Šimáně, Dana Knotová:
Cesta k učitelství v socialistickém Československu pohledem pamětníků●