Studia Paedagogica (2-3/2013)
Martin Strouhal:
K filozofickým předpokladům hledání výchovy k autenticitě.
Úvaha o antinomiích a abstrakcích v pedagogickém myšlení ●
Radim Brázda:
Periodická soustava základních morálních prvků●
Roman Švaříček:
Konec pedagogiky: kritický esej ●
Lars Fonseca:
„Všichni vědí, že opisovat se nemá, ale stejně to každý dělá.“
Pedagogický pohled na paradoxy „férového“ opisování●
Jana Vrbová:
„Co mi ve škole vadí víc, podvádění, či klamání?“ Postoje žáků
k nečestnému chování ve škole v kontextu školního podvádění ●
Monika Punová:
Podpora resilience ve vzdělávání ●
Eva Machů:
Radosti a trápení nadaných dětí ●
Steinunn Helga Lárusdóttir:
Role výchovy a vzdělávání v procesu utváření
morálního přístupu k vedení●