Faktory ovlivňující CSR reportování

U nás rozebráno

CSR reportování představuje v současné době jednu z nejvíce rostoucích oblastí společenské odpovědnosti podniku. Lze ho charakterizovat jako proces komunikování sociálních a environmentálních dopadů způsobených aktivitami podniku vybraným typům stakeholderů. Motivaci managerů podniků k jeho využití je možné vysvětlit pomocí několika teorií. V knize jsou blíže představeny tři nejčastěji uváděné – legitimacy, positive accounting a stakeholderská teorie. Na jejich základě byla zahraničními výzkumy identifikována celá řada faktorů ovlivňujících CSR reportování. Zjištění jejich působení na CSR reportování v českém prostředí bylo předmětem v knize prezentovaného výzkumu. Z jeho výsledků vyplývá, že na CSR reportování v českém prostředí mají ze zkoumaných faktorů větší vliv míra souběhu vlastnictví a řízení, velikost podniku, původ vlastníka a míra ocenění jména podniku.

https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5985-2012

-10%
204,30
227,00 Kč
Hlídat dostupnost
Prodej byl ukončen.

Výběru neodpovídá žádná položka.

E-kniha
  • Počet stran: 139
  • Rozměry: 15 × 21
  • ISBN: 978-80-210-5985-6