Informační systémy ve vzdělávání
Od matrik k sémantickým technologiím a dialogovým systémům pro učení
Publikace nabízí komplexní a originální pohled na problematiku. Dává dohromady témata, která jsou vlastní projektování informačních systémů obecně s tématy, která jsou vlastní jiným oblastem – legislativa, design služeb, dialogové systémy, umělá inteligence, pedagogika atp. Vytváří tak interdisciplinárně pojatou, netradičně řešenou publikaci, která se snaží být základním myšlenkovým východiskem pro tvůrce informačních systémů ve vzdělávání. V rámci různých přístupů k problematice informačních systémů vytvoří velice netradiční koncept, který je psán především pro pedagogy či sociální a kognitivní vědce. Je v něm velice málo technických podrobností a neočekáváme žádné speciální čtenářovy předchozí znalosti z této oblasti. Publikace je koncipována jako přehledová monografie, která může nabídnout určité specifické paradigma tvorby informačních systémů ve vzdělávání.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Informační studia a knihovnictví, Pedagogika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2016
- Pracoviště: Filozofická fakulta
- Počet stran: 138
- Rozměry: 17 × 24
- ISBN: 978-80-210-8326-4