Input, Process and Product
Developments in Teaching and Language Corpora
Tato publikace je sborníkem 21 příspěvků, přednesených na 9. ročníku konference „Teaching and Learning Corpora“, která se uskutečnila na Masarykově univerzitě v létě 2010. Zabývá se rozmanitými způsoby využití jazykových korpusů při výuce a při studiu cizího jazyka, a je rozdělena do čtyř oddílů. Oddíly 1 a 2 pohlížejí na korpus jako vstupní zdroj, zkoumají nejdříve obecně jak mohou korpusy obohatit výuku jazyka, poté na konkrétních případech ukazují, jak převést poznatky do praxe, a nakonec hodnotí jednotlivé využití korpusů studenty. Oddíly 3 a 4 tematizují korpus jako výstup, což představuje především srovnání s korpusy rodilých mluvčích a následnou identifikaci „chyb“ či problémových oblastí, ale také ukazují, co studenti mohou vědět a skutečně ví v různých úrovních pokročilosti, a pokouší se zodpovědět na otázku, co nám tyto informace říkají o samotném procesu učení.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Jazykověda a literární věda, Pedagogika
- Jazyk: angličtina
- Rok vydání: 2012
- Kolekce (knihy): English Books
- Pracoviště: Filozofická fakulta
- Počet stran: 352
- Rozměry: 16 × 23
- ISBN: 978-80-210-5896-5