Leading Learning Networks in Education
Theoretical Framework and School Leaders’ Perspectives across Europe
Název v češtině: Vedení učících se sítí ve vzdělávání. Teoretický rámec a perspektiva ředitelů škol napříč Evropou
Text je jedním z hlavních výstupů projektu Leading Learning by Networking (projekt Erasmus+). Studie pojednává o řízení učících se sítí ve školách s ohledem na jejich poslání v kontextu rostoucí rozmanitosti ve školách. Text se skládá ze tří hlavních částí. První z nich má teoretický charakter, pojednává o pojmu profesionálních učících se sítí a o faktorech, které takový způsob spolupráce ve školách usnadňují. Pozornost je věnovaná také roli ředitelů škol při vytváření a podpoře učících se sítí. Ve druhé části textu jsou shrnuty výsledky kvalitativního šetření, jehož cílem bylo skrze rozhovory poznat některé aspekty síťování ve vybraných školách v partnerských zemích. Třetí část studie nabízí data z dotazníkového šetření zaměřeného na zkušenosti a potřeby ředitelů škol v řízení učících se sítí. Publikace je určena zejména ředitelům škol, učitelům, školským politikům, školním konzultantům, studentům učitelských oborů.
Kniha je zdarma, hradíte náklady na logistiku a skladování.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Pedagogika
- Jazyk: angličtina
- Rok vydání: 2020
- Pracoviště: Filozofická fakulta
- Počet stran: 100
- Rozměry: 16 × 23
- ISBN: 978-80-210-9589-2