Management, marketing a ekonomika sportu
Strachová Milena, Sekot Aleš, Rektořík Jaroslav, Nová Jana, Novotný Jiří, Racek Oldřich, Válková Hana
V porovnání s dostupnými texty publikací s problematikou managementu sportu v České republice je pojetí monografie svým způsobem výjimečné. Odlišnost je dána tím, že se věnuje všem vědním disciplínám, které do problematiky managementu sportu vstupují, tedy společnost a sport, teorie sportovního managementu, jeho historie, marketing sportu, ekonomická dimenze managementu sportu a jeho využití v aplikovaných pohybových aktivitách. Toto pojetí monografie bylo umožněno tím, že autorský kolektiv tvoří odborníci katedry společenských věd a managementu sportu Fakulty sportovních studií Masarykovy univerzity, kteří se podílejí na výuce, vědeckém výzkumu a publikačních výstupech studia problematiky managementu sportu. Odvětví, které představuje významnou část národního hospodářství pro svou využitelnost ke zvyšování kvality života, pro specifičnost svého řízení, financování a realizaci aktivit na místní, regionální, národní a mezinárodní úrovni.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Tělesná výchova a sport
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2016
- Pracoviště: Fakulta sportovních studií
- Počet stran: 284
- Rozměry: 17 × 24
- ISBN: 978-80-210-8346-2