Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s epilepsií

Metodická příručka

E-kniha zdarma

Cílem publikace je charakterizovat inkluzivní vzdělávání žáků s epilepsií v prostředí současné základní školy se zaměřením na jeho specifika. Pozornost je věnována také vlivu tohoto neurologického onemocnění na rozvoj osobnosti žáka. Pro správné nastavení podpůrných opatření, prostřednictvím kterých dochází k eliminaci možných úskalí při vzdělávání žáků s diagnózou epilepsie, je zásadní speciálněpedagogická diagnostika, jejíž popis a analýzu publikace rovněž nabízí. Text obsahuje příklady dobré praxe, součástí je také analýza a interpretace dotazníku SDQ-Cze, použitého na začátku a na konci školního roku ve zkoumaných inkluzivních a kontrolních třídách.

E-kniha ZDARMA
  • Počet stran: 188
  • ISBN: 978-80-210-9855-8