Motivace k učení se němčině v kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka

Kniha se zabývá tématem motivace k učení se němčině, které je zasazeno do kontextu výuky cizího odborného a akademického jazyka. Teoreticky se práce opírá zejména o Gardnerovu teorii motivace, teorii sebeurčení a atribuční teorii. Výzkum proběhl v prostředí výuky cizího odborného a akademického jazyka na Masarykově univerzitě v Brně, kde jsou studenti všech nefilologických oborů povinni složit v rámci studia zkoušku z jednoho cizího odborného a akademického jazyka. Výzkumný design sestával z kvantitativní a kvalitativní fáze. Srovnání výsledků obou výzkumných fází prokázalo shodu téměř u všech vytvořených motivačních identifikátorů, přičemž jako naprosto zásadním právě pro motivaci k učení se odborné a akademické němčině se ukázal zejména motiv relevance.  

https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8783-2017

-10%
324,00
360,00 Kč
Skladem 6 kusů.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 251
  • Rozměry: 15,8 × 22,5
  • ISBN: 978-80-210-8782-8