Oborové didaktiky: vývoj – stav – perspektivy

U nás rozebráno

Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého školství je, že oborové didaktiky u nás nebyly po dlouhou dobu s náležitými nároky systematicky pěstovány. Přesto se rozvinuly do podoby relativně svébytných vědních disciplín, jak o tom svědčí tato kniha. Jejím cílem je podat pohled na vývoj a stav oborových didaktik v České republice a naznačit perspektivy jejich dalšího směřování.

https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7884-2015

Detailní popis
-10%
489,60
544,00 Kč
Hlídat dostupnost
Prodej byl ukončen.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 466
  • Rozměry: 25 × 18
  • ISBN: 978-80-210-7769-0
Cited By