Personální marketing v řízení lidských zdrojů

E-kniha zdarma

Tak jako se obchodníci a marketéři snaží zaujmout zákazníka, usilují personalisté o pozornost talentovaných uchazečů na trhu práce. A stejně jako se obchodníci snaží udržet si své zákazníky, usilují firmy o stabilitu a loajalitu svých zaměstnanců. Personální marketing se v současné době formuje jako samostatný obor, který propojuje oblast řízení lidských zdrojů s marketingem a na zaměstnance pohlíží jako na zákazníka. V odborné literatuře však chybí podrobnější informace o tom, jaké faktory vedou k pracovní spokojenosti zaměstnanců, či jak souvisí personální marketing se značkou zaměstnavatele. Hlavním cílem této knihy je proto popsat nástroje externího a interního personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost/stabilizaci zaměstnanců, které jsou důležité pro účinné řízení lidských zdrojů.

E-kniha ZDARMA
  • Počet stran: 215
  • ISBN: 978-80-210-9357-7