Personální marketing v řízení lidských zdrojů
Tak jako se obchodníci a marketéři snaží zaujmout zákazníka, usilují personalisté o pozornost talentovaných uchazečů na trhu práce. A stejně jako se obchodníci snaží udržet si své zákazníky, usilují firmy o stabilitu a loajalitu svých zaměstnanců. Personální marketing se v současné době formuje jako samostatný obor, který propojuje oblast řízení lidských zdrojů s marketingem a na zaměstnance pohlíží jako na zákazníka. V odborné literatuře však chybí podrobnější informace o tom, jaké faktory vedou k pracovní spokojenosti zaměstnanců, či jak souvisí personální marketing se značkou zaměstnavatele. Hlavním cílem této knihy je proto popsat nástroje externího a interního personálního marketingu a prostředky podporující spokojenost/stabilizaci zaměstnanců, které jsou důležité pro účinné řízení lidských zdrojů.
- Vazba: E-kniha
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Ekonomie, ekonomika a management
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2019
- Kolekce (knihy): Munispace
- Pracoviště: Nakladatelství
- Počet stran: 215
- ISBN: 978-80-210-9357-7