Politický marketing a české politické strany

Volební kampaně v roce 2006

U nás rozebráno

Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.

-10%
225,00
250,00 Kč
Hlídat dostupnost
Prodej byl ukončen.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 174
  • Rozměry: 14,8 x 21
  • ISBN: 978-80-210-5169-0