Politický marketing a české politické strany
Volební kampaně v roce 2006
U nás rozebráno
Volební kampaně se od roku 1989 radikálně změnily a přinesly do politické komunikace mnohé nové prvky, výraznou profesionalizaci, agresivnější volební boj a také politický marketing a sofistikované metody analyzování volebního trhu. Tato oblast nemohla zůstat mimo zájem politologického výzkumu. Publikace je příspěvkem do rozvíjejícího se bádání a snaží se zkoumat, jak české politické strany politický marketing využívají. Přináší případové studie volebních kampaní z parlamentních voleb v roce 2006, které v krátké historii českých volebních kampaní představují výrazný mezník.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Politologie
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2010
- Edice: Monografie MPÚ FSS MU]
- Pracoviště: Mezinárodní politologický ústav
- Počet stran: 174
- Rozměry: 14,8 x 21
- ISBN: 978-80-210-5169-0