Postupy při vzdělávání žáků se specificky narušeným vývojem řeči
U nás rozebráno
Publikace je zaměřena na problematiku specificky narušeného vývoje řeči (vývojové dysfázie) a možné postupy ve vzdělávání a rozvoji komunikační schopnosti žáků s touto formou narušené komunikační schopnosti. V rámci dílčího výzkumného šetření se oslovení speciální pedagogové, kteří působí na prvním stupni v základních školách logopedických v České republice, vyjadřovali k možnostem využití principů alternativní a augmentativní komunikace v edukaci a logopedické intervenci a také k obtížím ve vybraných oblastech, s nimiž se u svých žáků setkávají.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Pedagogika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2018
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 146
- Rozměry: 15 × 21
- ISBN: 978-80-210-8137-6