Poznámky ke studiím nových médií
Kniha se věnuje studiím nových médií – širokému interdisciplinárnímu akademickému metapoli zastřešujícímu společenskovědní výzkum a teoretickou reflexi takzvaných nových médií. Text shrnuje historické a epistemologické kořeny studií nových médií a jejich vývoj a následně formuluje teoretický koncept nových médií. Tento koncept má podobu třídimenzionálního modelu odvozeného z Giddensovy teorie strukturace, přičemž tři jeho dimenze zahrnují užití nových médií (jednání) a technotextuální artefakt a kontexty (coby formy struktur). Koncept by měl sloužit jako neredukcionistický výkladový rámec umožňující teoreticky ukotvenou celostní analýzu nových médií jako komplexního fenoménu utvářeného na úrovních artefaktu, sociálního jednání a každodenních kontextů i širšího kulturního, politického a ekonomického milieu.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Všeobecné
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2013
- Pracoviště: Fakulta sociálních studií
- Počet stran: 200
- Rozměry: 14,8 x 21
- ISBN: 978-80-210-6476-8