Příležitosti k rozvíjení autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Monografie se zabývá příležitostmi k rozvíjení žákovy autonomie, které poskytují učitelé anglického jazyka ve své výuce na 2. stupni základních škol. Realizovaný výzkum představuje, jaké příležitosti byly žákům nabízeny, jaké povahy nabývaly pozorované vyučovací hodiny z hlediska rozvíjení autonomie a také, jaká přesvědčení měli vybraní učitelé ohledně žákovy autonomie. V rámci výzkumných zjištění je také diskutována souvislost mezi učitelovým přesvědčením a pozorovanou výukou. V monografii je také podrobně popsán postup tvorby pozorovacího nástroje sloužícího pro nepřímé pozorování příležitostí k rozvíjení žákovy autonomie. Monografie poukazuje na důležitost a rozmanitost rozvíjení autonomie a prezentované výsledky jsou relevantní jak pro učitele základních škol, tak pro vysokoškolské učitele a akademiky zajišťující pregraduální vzdělávání učitelů.
- Vazba: E-kniha
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Jazykověda a literární věda, Pedagogika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2018
- Kolekce (knihy): Munispace
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 214
- ISBN: 978-80-210-9275-4