Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice
Dotisk
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Matematika, Pedagogika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2019
- Edice: Matematika a didaktika matematiky
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 200
- Rozměry: 15,8 × 22,5
- ISBN: 978-80-210-9215-0