Přístupy nadaných žáků 1. a 2. stupně základní školy k řešení některých typů úloh v matematice

Dotisk

Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy. První část monografie je teoretická a zabývá se problematikou nadaných žáků – definicí nadání, možnostmi identifikace nadaných žáků, druhy nadání, problémy nadaných žáků ve školní praxi. V praktické části je věnována pozornost teorii různých strategií při řešení určitých typů matematických úloh, jako jsou úlohy rovnicového typu či logické úlohy.      

https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9216-2018

-10%
304,20
338,00 Kč
Skladem 32 kusů.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 200
  • Rozměry: 15,8 × 22,5
  • ISBN: 978-80-210-9215-0