Proměna kultury školy v pedagogických diskurzech

Kniha je vedena otázkou: Co je kultura školy? Tento relativně nový a celkem frekventovaný pedagogický pojem je v práci nahlížen skrze čtyři pedagogické diskurzy: diskurz pedagogické terminologie, diskurz základního pedagogického výzkumu, diskurz aplikovaného pedagogického výzkumu a diskurz vzdělávací politiky. Je zajímavé, že každý z uvedených diskurzů přináší na uvedenou základní otázku trochu jinou odpověď, a tak v duchu Foucaultova předpokladu, že diskurzy rodí své objekty, lze říci, že pedagogické diskurzy utvořily kulturu školy jako novou manipulovatelnou empirickou skutečnost, která zasahuje do fungování našich škol.

-10%
139,50
155,00 Kč
Skladem 9 kusů.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 106
  • Rozměry: 15 × 21
  • ISBN: 978-80-210-4813-3