Reconceptualising ‘mainstream’ youth

An examination of young people’s consumer lifestyles in the Czech Republic

Kniha se zabývá tématem, které v českém výzkumu mládeže představuje relativně opomíjenou oblast: mainstreamovou mládeží a spotřebou. Zjišťuje, do jaké míry koncept „mainstreamové mládeže“ poskytuje přínosný vhled pro pochopení vztahu mladých lidí ke společenské změně a jak by tento koncept obohatil budoucí výzkum mládeže v České republice. Zjištění založená na kvalitativní výzkumné studii zaměřené na význam spotřeby v každodenním životě „obyčejných“ mladých lidí zpochybňují ortodoxní reprezentaci pasivně konformního mainstreamu, která v současnosti dominuje v českém výzkumu mládeže. Tato kniha slouží jako doplnění i kritika trendu v současném českém akademickém výzkumu, jenž se zaměřuje spíše na marginalizované, spektakulární nebo extrémní skupiny a kultury mládeže.

-10%
310,50
345,00 Kč
Skladem 11 kusů.

Výběru neodpovídá žádná položka.

E-kniha
  • Počet stran: 216
  • Rozměry: 14,8 x 21
  • ISBN: 978-80-210-6027-2