Rozvíjení matematické gramotnosti s využitím inovativního modulu systematického rozvoje akcelerovaných žáků 1. až 3. tříd
Metodický text pro učitele
Metodický text je výstupem tříletého řešení projektu „Výzkumně ověřený inovativní model identifikace a rozvoje matematicky nadaných žáků základních škol (VOIM)“. Moderně koncipované rozvojové materiály jsou určeny především žákům prvních ročníků, kteří rádi přemýšlejí, bádají, objevují nové poznatky (nejen) z oblasti matematiky. 60 pracovních listů ve třech úrovních obtížnosti k 20 matematickým tématům je doplněno souborem videí. Pracovní listy umožňují diferencovanou individuální práci žáků, vedou k rozvíjení jejich abstraktního a exaktního myšlení, ke kritickému usuzování a srozumitelné a věcné argumentaci. Úlohy vycházejí z aktuálních kurikulárních dokumentů, ale vzdělávací obsah na některých místech přesahují. Obtížnost úloh na jednotlivých pracovních listech graduje od nejméně obtížné po nejnáročnější, obvykle z rozšiřujícího učiva.
- Vazba: E-kniha
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Matematika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2022
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 95
- Rok vydání: 2022
- ISBN: 978-80-280-0271-8













