Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy

Výzkumná monografie se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě. Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.

-10%
220,50
245,00 Kč
Skladem 3 kusy.

Výběru neodpovídá žádná položka.

  • Počet stran: 173
  • Rozměry: 15 × 21
  • ISBN: 978-80-210-8757-6