Studia Paedagogica (1/2021)
Irena Smetáčková, Stanislav Štech: Obavy rodičů žáků 1. stupně základních škol: co ukázalo uzavření škol? ●
Zuzana Šalamounová, Jana Navrátilová: Žáci jako spolužáci: participace žáků na výukové komunikaci v kontextu jejich vlivu ve třídě ●
David Macek, Michal Jabůrek, Edita Chvojková, Šárka Portešová: Problematika měření socio-emočních schopností u dětí: srovnatelnost faktorové struktury posuzovací škály mezi otci, matkami a pedagogy ●
Jan Kalenda: Tři vlny: vývoj teorií účasti dospělých ve vzdělávání (1960 až 2019) ●
Karla Brücknerová:Jak poznáme kvalitní kombinované studium? Pilíře kvality v hodnocení zralými studenty ●
Kateřina Zábrodská, Jiří Mudrák, Eva Rozumová, Lea Takács: Očekávání úspěchu, hodnota výkonu a seberegulace: typologie výkonové motivace studentů pedagogických oborů založená na klastrové analýzedotazníku motivace k výkonu
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor (časopisy): Pedagogika
- Jazyk: čeština, angličtina, slovenština
- Rok vydání: 2021
- Pracoviště: Filozofická fakulta