Theatralia (Supplementum 1/2018)

Aleš Merenus: Editorial Merenus
● Aleš Merenus: Slovník moderního českého dramatu
● Michal Fránek: Hilbert, Jaroslav. Vina. Drama o třech dějstvích (vyd. 1896 – prem. 1896) : psychologické drama o (ne)možnosti získat zpět ztracenou ženskou čest
● Michal Fránek: Zeyer, Julius. Radúz a Mahulena. Slovenská pohádka o čtyřech jednáních (čas. 1896 – prem. 1898) : pohádková hra o lásce silnější než kletba, zasazená do období slovenského dávnověku
● Jitka Šotková: Malířová, Helena. Bratrství. Hra o třech dějstvích (vyd. 1905 – prem. 1905) : hra zobrazující rozpor mezi hlásanými anarchistickými ideály svobody a rovnosti pohlaví a jejich skutečnou realizací
● Pavel Janoušek: Bratří Čapkové. Lásky hra osudná. Drama o třech dějstvích (čas. 1911 – prem. 1920) : groteskní aktovka napsaná ve stylu komedie dell'arte, v níž se konfrontuje sen o lásce se silou sexu, světem nízkých intrik a mocí peněz

● Aleš Merenus: Ediční poznámka
● Aleš Merenus: Seznam použitých zkratek
● Aleš Merenus: Seznam zastřešujících názvů českých profesionálních divadelních scén
● Aleš Merenus: Jmenný rejstřík
● Aleš Merenus: Modern Czech play (1896-1989); Between text and performance (a dictionary of works) : summary

2024, Supplementum 1: Senekův Agamemnon v překladu Václava Renče
150,00
Hlídat dostupnost
Zboží není skladem.
2024, č. 1 (RARE Visions of Performance Design and Scenography)
290,00
Hlídat dostupnost
Zboží není skladem.
2023, č. 2 (Být hercem - učit být hercem)
250,00
Hlídat dostupnost
Zboží není skladem.
2023, č. 1 (The Roaring Twenties: Theatre of the Early 2020s)
250,00
Skladem 9 kusů.
2022, č. 2 (Bodies in Archival Situations)
250,00
Skladem 5 kusů.
2022, č. 1 (The Historical Avant-garde in the European Context)
250,00
Skladem 11 kusů.
2021, č. 2 (Současné německojazyčné divadlo / Das zeitgenössische deutschprachige Theater)
250,00

Drozd, David: Miroslav Plešák (1943–2021) – dramaturg, divadelník, kolega ● 
Mizerová, Nikola: Autoreflexivität in Kehlmanns Dramen Geister in Princeton und Die Reise der Verlorenen ● 
Augustová, Zuzana: Nová fáze recepce dramatického díla Thomase Bernharda? ● 
Setzweina Dubová, Jindra: Drama HRABAL und der Mann am Fenster v kontextu tvorby Bernharda ● 
Pavlišová, Jitka; Liška, Barbora: Diskurz tance / diskurz o tanci : současné tendence německé taneční vědy ● 
Došlová, Tereza: Transformativní charakter performance : od symbolického jednání k liminalitě a politickému divadlu ● 
Häußermann, Julia: "Alle raus!" – von rechtspopulistischen Feind(zerr)bildern : ein Vergleich der Bremer, Dresdner und Potsdamer Inszenierung nach Jaroslav Rudišs Roman Nationalstraße ● 
Mikulová, Iva: Revize národních mýtů Dušanem D. Pařízkem

Skladem 2 kusy.
2021, Supplementum 1: Eva Stehlíková (1941-2019)
50,00
Skladem 2 kusy.
2021, Supplementum: Shakespeare in Central Europe after 1989: Common Heritage and Regional Identity
290,00

Chapter 1: Raising the (Iron) Curtain: The Heritage of 1989 in the New Europe ●
Anna Cetera-Włodarczyk / Shakespeare in Purgatory: (Re)Writing the History of the Post-war Reception ●
George Volceanov / Shakespeare on the Page in Romania: Before and After 1989 ●
Péter P. Müller / Institutional Structure, Social Function, and the Shakespeare Repertoire in Hungary after 1989–1990 ●
Natália Pikli / Institutional Heritage and ‘that Shakespearean hazard’ 1989–2019: The Case of the Katona József Theatre and SzFE’s Ódry Theatre ●
Nicoleta Cinpoeş / ‘Shakestivalling’ in the New Europe ●


Chapter 2: (E)Merging Practices in Post-1989 Central European Theatre(s) ●
Kornélia Deres / Emerging Postdramatic Aesthetics and Shakespeare in Hungarian Theatre ●
Anna Kowalcze-Pawlik / Meaningless Acts: Migratory Aesthetics in Krzysztof Warlikowski’s and Paweł Miśkiewicz’s Dystopian Adaptations of The Tempest ●
Jacek Fabiszak / Maja Kleczewska’s 2019 Hamlet/Гамлеt: A Case of Trans-/Inter-cultural Shakespeare Production in Poland Thirty Years after the Transition ●
Gabriella Reuss / Shakespeare in the Post-1989 Hungarian Puppet Scene ●
Ivona Mišterová / Mission (Im)Possible? Cross-Gendered Shakespeare on Czech Stages after 1989 ●


Chapter 3: Performing Power and Identity ●
Šárka Havlíčková Kysová / Singing in the Blend: Stagings of Verdi’s Operatic Shakespeare in the Czech Republic after 1989 ●
Jana Wild / Macbeth, Petty Bourgeois ●
Zsolt Almási / Textuality, Heritage, and Identity in Hungary: Contexts for the Interpretation of Szikszai’s Insertion in Macbeth (2018) ●
Kinga Földváry / Reappropriations of Shakespearean History on the Post-Communist Hungarian Stage

Skladem 2 kusy.
2021, č. 1 (Performance Cultures of English Restoration 1660 - 1737)
250,00

Claudine van Hensbergen: The ‘Scaene of Elysium’: Painters, Plaintiffs and Paradise in John Dryden’s Tyrannick Love (1669) ● 
Massimiliano Morini: Restoration Theatre, Indirect Translation and the Canon: Settle’s Guarini ● 
Teresa Grant: ‘With Old Plays You Have So Long Been Cloyed’: James Shirley’s Influence on Aphra Behn ● 
Lisanna Calvi: ‘This may appear unmanly Tenderness’. George Granville’s The Jew of Venice (1701) ● 
Stacey Jocoy: Captain Macheath’s Execution Lament in The Beggar’s Opera ● 
Filip Krajník: Restored and De-Restored: Killing Off Garrick in John Philip Kemble’s King Lear ● 
Jorge Braga Riera: Translation and Performance Cultures: Spanish Drama in Restoration England ● 
Alba Graziano: Address Pronouns Revisited: A Case of Theatre and Translation Pragmatics ● 
Anna Cetera-Włodarczyk and Przemysław Pożar: Polish Translations of Restoration Comedy in Early Communist Period: The Cross Section of Ideology and Academy ●  
Eva Šlaisová: Od smutného Pierota k pyšnému vezírovi aneb Honzlovy České písně kramářské ● 
Radka Kunderová: Od sociálně-demokratické spirituality k socialistickému realismu. Koncept lidovosti v myšlení Jindřicha Honzla o divadle ● 
Tomáš Bojda: Rozhlasový režisér Josef Henke ● 
Anna Zelenková: Frank Wollman – dramatický text ako intencionálna danosť ● 
“Performance Can Reveal Paths Forward”: Interview with Amanda Eubanks Winkler ● 

Skladem 2 kusy.
2020, č. 2 ((Perform(ance) or (something) else))
180,00
Skladem 4 kusy.
2020, č. 1 (Otakar Zich and a Structural Approach to Art)
250,00

Veronika Ambros: Otakar Zich and Prague's 'Semiotic Stage' : reading performance avant la lettre
● Petr Osolsobě: The Aristotelian perspective in Otakar Zich's The Aesthetics of Dramatic Art
● Herta Schmid: Aristotelism in Czech structuralism : Jan Mukařovský and Otakar Zich
● Bohumil Fořt: On poetic types or on more?
● Brian S. Locke: Ruthless polyphony and audible silences : musico-dramatic narrative in Otakar Zich's Vina
● Martina Musilová: Otakar Zich on the dramatic acting
● Yana Meerzon: The magic of a toolbox : The Prague School in Theatre pedagogy : analysis, comprehension, creativity
● Martin Maryška: Theatre graphics and graphic theatre : Zich's semantics in posters and publicity

Skladem 7 kusů.
2019, Supplementum č. 2 (Semiotics in Action)
200,00

Martin Rovermann: Editorial note
● Martin Rovermann: Beckett and the theatrical sign : the need for semiotics
● Herta Schmid: Realism and abstractionism in Otakar Zich's Theory of dramatic art and Samuel Beckett's experimental dramatics
● Veronika Ambros, Lawrence Switzky: "Hungry for interpretation" : Woyzeck on the Highveld and the polyphony of performance
● Silvija Jestrović: Stage life and stage death (after Veltruský)
● Andrés Pérez-Simón: Intertextuality and autonomous fictional worlds in Disney : the case of Moana (2016)
● Laura Pontieri: Animate, inanimate and beyond in Švankmajer's Faust (1994)
● Nenad Jovanovic: The medium (non-) specific : Rope, Dogville, and Mukařovský's space-as-meaning
● Yana Meerzon: On men and objects : staging the divided subjectivity of displacement in zero degrees
● Eva Šlaisová: Performing cathedral : Le Ballet des Ombres Heureuses as a case of multiple foregrounding

Skladem 4 kusy.
2019, Supplementum č. 1 (Moderní česká divadelní hra (1896-1989). Mezi textem a inscenací (slovník děl))
100,00

Aleš Merenus: Editorial
● Aleš Merenus: Slovník moderního českého dramatu
● Burget Eudard: Dvořak, Arnošt. Husité. Tragédie o pěti dějstvích (vyd. 1919 – prem. 1919) : historická tragédie z období husitských válek o sváru dvou idejí alegoricky tematizující vznik samostatného Československa
● Aleš Merenus: Bartoš, Jan. Krkavci. Komedie o třech dějstvích (vyd. 1920 – prem. 1920) : expresionistická groteska zesměšňující chamtivou a morálně prohnilou soudobou českou společnost
● Iva Mikulová: Langer, František. Velbloud uchem jehly. Veselohra o třech dějstvích (vyd. 1923 – prem. 1923) : veselohra o vítězství lásky nad předsudky soudobé společnosti, v níž rozhodující roli hrají peníze a mocenské postavení

Skladem 4 kusy.
2019, č. 2 (Das vielsprachige Theater Tschechiens in der Frühen Neuzeit)
250,00

Christian Neuhuber: Das Nikolsburger Piaristendrama Ein kurtzes Spiel oder Action von Bacchi Geburt Leben vnndt Todt (1654) : Kontext – Edition – Kommentar
● Rudin Bärbel: Christian Janetzky : die (Wieder-)Entdeckung des barocken Entertainers
● Miroslav Lukáš: Das Theater zur Zeit des Fürsten Leopold Ignaz von Dietrichstein
● Anna Mikyšková: Z anglické renesance do německého baroka : cesta hry o sv. Dorotě z Anglie přes Český Krumlov do Švýcarska
● Jana Spáčilová: Das Pasticcio in den böhmischen Ländern in der ersten Hälfte des 18. Jahrhunderts
● Jiří Štefanides: Společnost Josepha von Öttla v městském divadle v Olomouci (1780–1783)
● Paul S. Ulrich: Die Dokumentation des deutschsprachigen Theaters in den böhmischen Ländern durch Theateralmanache und -journale

Skladem 4 kusy.
2019, č. 1 (Ingmar Bergman Recontextualised)
250,00

Romana Švachová: Persona revisited : filling in the gaps via the original script
● Bettina Perregaard: The temporality of truth : deception and self-deception in Ingmar Bergman's The Best Intentions
● Andrea Hanáčková, Tomáš Bojda: Silent Bergman full of words
● Eva Stehlíková: The Seventh Seal on the Czech stag
● Jan Dlask: Ingmar Bergman's Guests at the Last Supper in the time of nuclear threats

Skladem 4 kusy.
2018, Supplementum č. 1 (Moderní česká divadelní hra (1896-1989). Mezi textem a inscenací (slovník děl))
50,00

Aleš Merenus: Editorial Merenus
● Aleš Merenus: Slovník moderního českého dramatu
● Michal Fránek: Hilbert, Jaroslav. Vina. Drama o třech dějstvích (vyd. 1896 – prem. 1896) : psychologické drama o (ne)možnosti získat zpět ztracenou ženskou čest
● Michal Fránek: Zeyer, Julius. Radúz a Mahulena. Slovenská pohádka o čtyřech jednáních (čas. 1896 – prem. 1898) : pohádková hra o lásce silnější než kletba, zasazená do období slovenského dávnověku
● Jitka Šotková: Malířová, Helena. Bratrství. Hra o třech dějstvích (vyd. 1905 – prem. 1905) : hra zobrazující rozpor mezi hlásanými anarchistickými ideály svobody a rovnosti pohlaví a jejich skutečnou realizací
● Pavel Janoušek: Bratří Čapkové. Lásky hra osudná. Drama o třech dějstvích (čas. 1911 – prem. 1920) : groteskní aktovka napsaná ve stylu komedie dell'arte, v níž se konfrontuje sen o lásce se silou sexu, světem nízkých intrik a mocí peněz

● Aleš Merenus: Ediční poznámka
● Aleš Merenus: Seznam použitých zkratek
● Aleš Merenus: Seznam zastřešujících názvů českých profesionálních divadelních scén
● Aleš Merenus: Jmenný rejstřík
● Aleš Merenus: Modern Czech play (1896-1989); Between text and performance (a dictionary of works) : summary

Skladem 9 kusů.
2018, č. 2 (Czech and Slovak Scenography for Shakespeare)
250,00

Making space for Shakespeare in the Central European imaginary : editorial Billing, Christian M.; Havlíčková Kysová, Šárka●
Visualising process: Hofman's 1926 Hamlet reconstructive practice Fergusson, Cat●
A technical and contextual analysis of scenography through sculptural reproduction: Hofman and Tröster's Hamlets Matthews, Dan●
Scenographer Antonín Heythum and his work in the US: the case of King Lear Koubská, Vlasta●
From creating spaces to evoking images: 4 + 1 Hamlets in Slovak theatre Wild, Jana●
Ladislav Vychodil's approach to designing stages for Shakespeare home and abroad Koblišková, Zuzana●
A midsummer night's dream in Polish puppet theatres in Silesia – Mise-en-Scène by Jan Dorman, Josef Krofta and Marián PeckoTomaszewska, Ewa●
The Scenography of Shakespearománie I–III [The Shakespearomania Trilogy] directed by Peter Scherhaufer at the Goose on a String Theatre in Brno Inštitorisová, Dagmar●
Othello and the perception of race within the cultural context of Czech and Slovak theatres Koblišková, Zuzana●

Skladem 9 kusů.
2018, č. 1 (Kulturní performance ve světle současné teatrologie)
180,00

Lukáš Kubina a Martina Musilová/ Svět je symbolická interakce: symbolický interakcionismus
jako východisko výzkumu teatrality veřejných událostí●
Martin Langhans/ Soudní proces jako rituál?●
Eliška Poláčková/ Několik poznámek k teatralitě (českého) středověku●
Anna Žáková/ Performatívnosť stredovekého rituálu Mandatum u sv. Jiří na Pražskom hrade●

Skladem 8 kusů.
2017, Supplementum 2: Pavel Klein (1975-2007)
50,00

Pavel Klein / Svatá krev Z. N. Gippiusové. Symbolická struktura hry ●
Pavel Klein / Secesní repertoár Les Ballets Russes jako východisko
vizuální podoby jeviště ●
Pavel Klein / Boží duha v Divadle U stolu. Rekonstrukce inscenačních postupů ●
Pavel Klein / Základy vizuální komunikace●
Přehled předmětů vyučovaných Pavlem Kleinem na FF MU ●
Přehled předmětů vyučovaných Pavlem Kleinem na JAMU ●
Soupis bakalářských a diplomových prací vedených Pavlem Kleinem ●
Danuše Kšicová / První české zpracování vstupu ruského baletu do Paříže ●
Danuše Kšicová / Poselství Pavla Kleina ●
Eva Stehlíková / Smuteční řeč●

Skladem 4 kusy.
2017, č. 2 (Překračování hranic)
100,00

Andrea Hanáčková / Akce je vhodná i pro Boha neznalé. Sondy do amatérského
náboženského divadla na Moravě po roce 1990●
Jan Šotkovský / Dramatik a jeho soubor: dvě a půl sondy do české amatérské
dramatiky po roce 2000 s pokusem o zobecňující úvod●

Eva Stehlíková / Oidipus redivivus. Teatro Olimpico 1585●
Šárka Havlíčková Kysová / Teoretické dílo Miloše Wasserbauera v kontextu
dobového myšlení o operní inscenační tvorbě●
Tomaž Krpič / Building a Temporal Theatre Community
in the Production of ATLAS – LJUBLJANA●

Skladem 4 kusy.
2017, Supplementum 1: Moderní česká divadelní hra (1896-1989). Mezi textem a inscenací (slovník děl)
50,00

Michal Přibáň / Kdyby tisíc klarinetů ●
Aleš Merenus / Majitelé klíčů●
Eva Formánková / Zámek ●
Libor Vodička / Vyrozumění ●
David Kroča / Na koho to slovo padne●
Marek Lollok / Kosmické jaro ●

Skladem 5 kusů.
2017, č. 1 (Divadlo jako organizace a instituce)
100,00

Libor Vodička / O nový divadelní řád. Poznámky k diskusi o divadelním zákonu
v českém tisku 1945–1948 ●
Markéta Štěpáníková / Zákon o veřejnoprávní instituci v kultuře ●
Martina Hájková / Aplikace práva duševního vlastnictví v rámci divadelního provozu
aneb Autorský zákon je teprve začátek ●
Kristýna Binková / Specifické aspekty řízení kariér v podmínkách
uměleckého souboru baletu●

Skladem 4 kusy.
2016, č. 2 (Current trends in theatre theory and meta-theory)
150,00

Svitlana Shurma, Wei-lun Lu / A Cognitive Poetic Analysis of LIFE and DEATH
in English and Ukrainian: A Multiple-Parallel-Text Approach to Hamlet’s Soliloquy ●
Šárka Havlíčková Kysová / Stage Metaphors in Verdi’s Otello: Miloš Wasserbauer’s State
Theatre Production (Brno 1967) in the Context of Otello’s Staging Tradition ●
Jan Motal / Cognitive Phenomenology: the Promising Pragmatic Marriage
of Methodologies in the Field of Theatre Studies?●
Tomasz Ciesielski / Contemporary Dance Theatre in Neurocognitive Perspective –
Granhøj Dans Case●
Dorota Sajewska, Dorota Sosnowska / Blackness as Medium. Body in Contemporary
Theatre Practice and Theory●

Skladem 5 kusů.
2016, č. 1 (Český divadelní strukturalismus a Pražská škola)
100,00

Martin Bernátek / Věda jako jednání: Pražský lingvistický kroužek, kulturní aktivismus a myšlení o divadle●

Yana Meerzon / Mezi záměrností a afektem: O teorii vnímání Jana Mukařovského●
Freddie Rokem / Mimetické a nemimetické aspekty divadelního prostoru: Několik myšlenek o
„Pohybu divadelního znaku“ Jindřicha Honzla●
Eva Šlaisová / Spojité nádoby: Etnologie, pražský strukturalismus a česká divadelní avantgarda●
David Drozd / Od propozic k systému? aneb „Historisovati“ Jiřího Veltruského...●
Herta Schmid / Revidovati Veltruského●

Šárka Havlíčková Kysová / Miroslav Kouřil a jeho cesta ke strukturalismu jako metodě i programu●

Kateřina Lukáčová / Úkoly Scénografického ústavu●
Eva Stehlíková / Strukturalistická stopa Olgy Srbové●

Skladem 5 kusů.
2015, č. 2 (Czech puppet theatre in global contexts)
250,00

Jaroslav Blecha / The Enigmatic Puppets of Important Czech Marionettists, the Flachs.●
Marie Jirásková and Pavel Jirásek / Puppet Cabaret: Visual Idioms, Performance
Technologies and the Poetics of Czech Special Puppets in a European Context 1850–1950 ●
Martin Bernátek / The Renaissance of Czech Puppetry and the Cinema●
Pavel Jirásek / Josef Skupa: the Birth of a Modern Artist.●
Kateřina Lešková Dolenská / Czech Puppet Theatre
Dramaturgy as a Specific Phenomenon●
Katarzyna Lech / Puppets, Dogs, and Vegetarian Angels: Ecocriticism
in Jakub Krofta’s Polish Productions ●
Georgia Chryssouli / Surreally Human: Jan Švankmajer’s
World of Self-Destructive Puppets●
Dan North / Forgotten Toyhood●
Nina Malíková / Czech Puppet Theatre – Tradition, Legend, and Reality: or,
is Contemporary Czech Puppet Theatre an Endangered Species?●

Skladem 8 kusů.
2015, č. 1 (Divadlo Ostrava!!!)
100,00

Jiří Štefanides / Ostravské činoherní divadlo v procesu transformace po listopadu 1989 ●
Tatjana Lazorčáková / Sebeidentifikace – sebereflexe – sebetematizace
Ostravy aneb Inscenační návraty k historii a mentalitě místa ●
Tereza Konývková / Z dolu do dolu: Sémiotická esej o ostravských P(p)estrých vrstvách●

Šárka Havlíčková Kysová / Metafory, kterými hrajeme. Perspektivy a meze
české kognitivní teatrologie●
Jitka Pavlišová / Ve službách knížete Liechtensteina: několik poznatků
k provozu zámeckého divadla ve Valticích ●

Skladem 5 kusů.
2014, č. 2 (Prague semiotic stage revisited II)
150,00

Yana Meerzon / Between Intentionality and Affect: on Jan Mukařovský’s
Theory of Reception●
Eva Šlaisová / The Prague School’s Contribution to the Theory of Intermediality●
Andrés Pérez-Simón / Conceptualizing the Hollywood Biopic

Freddie Rokem / Mimetic and non-Mimetic Aspects of Space in the Theatre: Some Reflections
following Jindřich Honzl’s “Dynamics of the Sign in the Theater”●
Martin Pšenička / Otakar Zich’s Invisible Actors and Creative Minds●

Skladem 5 kusů.
2014, č. 1 (Teatralita veřejných událostí)
150,00

Martina Musilová / Teatralita veřejných událostí ‒ uvedení do problematiky ●
Martin Pehal / Rituál a tělesnost: ritologie Ronalda L. Grimese●
Tereza Frýbertová / Nedáme si diktovat, koho máme milovat(?)

O sletovém průvodu v roce 1948●
Lukáš Kubina / Oslavy „Prvního máje“ v roce 1948: Interpretativní analýza●

Skladem 4 kusy.
2013, č. 2 (K 50. výročí brněnské katedry divadelní vědy)
50,00

Historie divadelních studií v Brně (1963—2013) ●
Internetové časopisy vydávané studenty brněnské katedry
divadelní vědy ●
Divadelní aktivity na brněnské katedře divadelní vědy ●
Soupis periodických publikací vydaných brněnskou katedrou
divadelní vědy●
Soupis odborných prací vzniklých na půdě brněnské katedry
divadelní vědy ●

Skladem 4 kusy.
2013, č. 1 (Morava jako divadelní region)
100,00

Jiří Štefanides | Realita, obraz, fikce●
Margita Havlíčková | Mezi Brnem a Vídní: divadelní ředitel Johann Heinrich Böhm a
počátek osvícenských reforem v městském divadle v Brně●
Lenka Křupková, Jiří Kopecký | Olomoucká opera v letech 1830–1920 a její vztahy
k Vídni●

Helena Spurná | České divadlo na Moravě a meziválečná avantgarda (K situaci v Olo-
mouci)●

Tatjana Lazorčáková | „Genealogické“ souvislosti divadelních koncepcí: Divadlo Petra
Bezruče v Ostravě a Činoherní klub v Praze●

Skladem 5 kusů.
2012, č. 2 (Prague semiotic stage revisited)
200,00

Pavel Drábek | Launching a Structuralist Assembly: Convening the Scattered Structures●
Fernando de Toro | The Legacy of the Linguistic Circle of Prague ●
Patrice Pavis | Semiology After Semiology●
Ernest W. B. Hess-Lüttich | The Schools of Structuralism – An Overview ●
Veronika Ambros | Puppets, Statues, Men, Objects, and the Prague School●
Šárka Havlíčková Kysová | ʻAsian’ Theatre Sign: Its Potential and Its Limits in the
History of the Czech Structuralist Thought ●
Andrés Pérez-Simón | Manufacturing Authenticity: Anonymous Acting Celebrities
in Atalaya’s Production of Lorca’s The House of Bernarda Alba (2009)●

 

Skladem 5 kusů.
2012, č. 1 (Kontury dramatického překladu)
100,00

Petr Uličný: Christ in motion: portable objects and scenographic environments in the liturgy of medieval Bohemia ● Kateřina Vršecká: Towards a way of reading scenic space in dramatic texts of the Czech Middle Ages ● Jana Spáčilová: Libretto as a source of Baroque scenography in the Czech lands : ad honorem Jiří Hilmera ● Sylva Marková: Costume collections of the Schwarzenberg court theatre at Český Krumlov Castle ● Jaroslav Blecha: The history and scenographic influence of Czech family marionette theatres ● Lada Bartošová: The National Theatre Ballets of František Zelenka ● Eva Stehlíková: The Laterna Magika of Josef Svoboda and Alfréd Radok ● Lucie Pelikánová: The scenic designs of Karel Zmrzlý

Skladem 5 kusů.

Výběru neodpovídá žádná položka.