Učitel v předškolním vzdělávání a jeho příprava na profesi
Jádrem monografie se stává téma kvality práce učitele mateřské školy především v souvislosti s kvalifikačními požadavky na tuto profesi. Hledá odpovědi na otázky: Co charakterizuje profesi učitele MŠ v současnosti a jaká je její perspektiva? Jak koncipovat přípravné vzdělávání, aby byli učitelé mateřských škol skutečnými odborníky na vzdělávání v měnících se podmínkách? Při hledání odpovědí na uvedené otázky autorka využívá přehledové studie dosavadních empirických zjištění k tomuto tématu v komparaci se zahraničními zkušenostmi. Prezentuje výsledky výzkumných šetření zaměřených na zkoumání reflexe jako růstové kompetence v přípravném vzdělávání a sledování schopnosti sebereflexe v souvislosti s pedagogickým výkonem učitelů mateřských škol ve vybraných aspektech.
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Pedagogika
- Jazyk: čeština, angličtina
- Rok vydání: 2017
- Edice: Pedagogický výzkum v teorii a praxi
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 0
- Rozměry: 16 × 23
- ISBN: 978-80-210-8475-9