Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální
V odborné publikaci je zpracované téma mezifakultního výzkumného projektu Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. Pozornost je zaměřena na edukaci žáků s těžkým postižením a širší souvislosti jejich vzdělávání. Odborná publikace je členěná do pěti tematických celků a osmnácti kapitol se zpracovanými tématy: teoretická východiska se zaměřením na participaci člověka s postižením ve společnosti, prostředky ucelené rehabilitace a psychologické a psychohygienické otázky vzdělávání žáků se zdravotním postižením z pohledu inkluze, legislativní rámec a klinický obraz nemocí. Dva stěžejní okruhy se zabývají charakteristikou žáků se zdravotním postižením, podmínkami a strategiemi jejich vzdělávání.
- Vazba: Brožovaná
- Vydavatel: Masarykova univerzita
- Obor: Pedagogika
- Jazyk: čeština
- Rok vydání: 2016
- Pracoviště: Pedagogická fakulta
- Počet stran: 310
- Rozměry: 21 × 15
- ISBN: 978-80-210-6673-1