Výkonnost podniku v kontextu spokojenosti zákazníka, zpětných toků, kvality, inovací a znalostí

E-kniha zdarma

Předmětem publikace je výzkum spokojenosti zákazníka a jejích souvislostí s výkonností podniků, kvalitou (produktu i řízení podniku), inovacemi a znalostmi. Hlavním cílem je analýza vzájemných vztahů výše uvedených faktorů včetně jejich systemizace na základě empirických zjištění v podnicích napříč odvětvími v ČR. Publikace zachycuje teoretický rozbor základních vztahů výše uvedených veličin a diskutuje je s výsledky analýzy primárních dat z podniků. Smyslem je objasnit, nakolik vazby předpokládané literaturou mají odraz v českém prostředí a jakým způsobem a jak moc ovlivňují subjektivní a objektivní výkonnost podniků. Při konstrukci modelů byly použity oba druhy ukazatelů a bylo zjištěno, že se výsledky na nich založené liší a že se liší také modely v rámci různých ukazatelů.  

E-kniha ZDARMA